Alzira es converteix este dissabte en la capital del valencianisme polític, progressista i de construcció, amb la celebració de l’Assemblea de Regidors i Regidores Nacionalistes del País Valencià, que reunirà a tots els càrrecs públics municipals, provincials i autonòmics que té la formació nacionalista al llarg i ample del territori valencià.

Amb esta trobada, el BLOC dóna inici al curs polític, un curs en què els valencianistes volen demostrar que tenen propostes serioses i reals per millorar la situació de la societat valenciana i per guanyar el País en 2011. Segons el secretari general del BLOC, Enric Morera, “l’Assemblea de Regidors Nacionalistes és una demostració de la gran tasca que fan els nostre 300 regidors i alcaldes, la nostra diputada provincial en Castelló i també els dos diputats que estem a les Corts Valencianes, aportant projectes, aportant solucions i treballant pel benestar de les valencianes i els valencians, tots compromesos amb la nostra terra i sense cap imputat per casos de corrupció”.

Segons Morera, “el BLOC és un projecte polític molt necessari per al País Valencià en la conjuntura d’un món cada volta més globalitzat perquè el BLOC és la resposta de milers de persones que volen continuar sent valencians i que se’ls respecte la seua condició nacional i cultural ara i en un futur. El BLOC és hui per hui la tercera força política municipal del País Valencià i és la casa gran del valencianisme, d’un valencianisme modern, progressista, de construcció i d’unió”.

En la jornada d’Alzira, el BLOC analitzarà la situació política i es començaran a treballar les línies mestres de la campanya de 2011. Entre d’altres coses, s’informarà de les sessions formatives que es realitzaran en diferents ciutats del País Valencià i que estan dissenyades per a càrrecs públics, secretaris locals i també comarcals.