El BLOC volem felicitar a tots els veïns i veïnes del poble que van assistir a l’Assemblea Informativa del dilluns a l’Ajuntament sobre el projecte de depuradora al terme de Carpesa.

Estem especialment contents perquè són els ciutadans els que han decidit unir-se, investigar, reflexionar i decidir la creació d’una plataforma i no s’han deixat avasallar per un equip de govern PSOE-CV que, una vegada més, no està a l’altura de les circumstàncies.

Un equip de govern que es va enterar del projecte fa quatre dies perquè li ho va dir el BLOC en l’últim ple extraordinari, que tenia el projecte en un calaix des de feia un mes i no l’havia ni llegit, que no ha mostrat la seua indignació per l’obscurantisme de l’Ajuntament de València, que enlloc de donar recolzament als veïns i veïnes opta per convocar assemblees alternatives, que no escolta els partits de l’oposició que demanen un ple extraordinari.

Gràcies a tots els que el vau assistir i els que teniu ganes de lluitar contra un projecte insostenible, que destruirà 50000m2 d’horta productiva, que omplirà d’olors i sorolls el nostre poble i que a més a més, no s’han estudiat alternatives.

El BLOC estem a la vostra disposició per a tot el que necessiteu, de fet alguns de nosaltres ja estem treballant com un veí més a la plataforma.