El secretari comarcal del BLOC, Francesc Pastor, va assistir divendres passat a l’assemblea de la Plataforma “No a la depuradora en Carpesa” de Bonrepòs i Mirambell per mostrar el seu recolzament a les seues reivindicacions.

El Bloc és l’únic partit que tant als ajuntaments com a les Corts Valencianes defensa cada pam d’horta com a valor paisatgístic, banc d’aliments de primera qualitat i com a espai agrícola únic a Europa que mereix la seua màxima protecció, això no ho poden dir ni PP ni PSOE que s’han caracteritzat per les requalificacions i els PAIs.

El projecte de macrodepuradora en Carpesa és una nova mossegada a l’horta que es suma als projectes del traçat de l’AVE, la Via Parc Nord, L’accés Nord al Port, la CV-300, els PGOU dels pobles…els ciutadans i ciutadanes de l’Horta Nord hem de dir prou i demanar una moratòria urbanística fins que s’aprove el Pla d’Acció Territorial de l’Horta. Les lluites veïnals no poden limitar-se a projectes concrets
a la foto: Maria José Amigó (regidora del BLOC), Lluís Miquel Antolí (secretari local), Francesc Pastor (secretari comarcal Horta Nord), Carme Vicent i Rosella Antolí (militants del BLOC)