Després de l’últim ple, el col·lectiu del Bloc-Compromís de Bonrepòs i Mirambell, com que ja estem farts que no ens contesten a les preguntes, que ens facen males cares o que ens conten milongues i ens amaguen la veritat, vàrem decidir que faríem les preguntes per escrit i que, en aquest ple ens limitaríem a llegir una reflexió-manifest que visualitzara que el regidors i regidores del PP del poble són coresponsables de la gestió del seu partit en contra de les persones, tant a les Corts Valencianes com a l’estat espanyol.

Als plenaris, voten en contra de propostes que exigeixen responsabilitats al seu partit, als congressos del PP voten als que després són conselleres, presidents o diputats, a les campanyes electorals fan mítings on vénen els que després legislen a favor dels desnonaments, de les retallades en sanitat i educació, als consellers que no amplien l’escola, que deixen que el nou ambulatori no es puga inaugurar o que no paguen ni a les farmàcies ni les beques de menjador. Són del partit que té desenes i desenes d’imputats per corrupció i malversació de fons públics.

Estem farts que al poble vulguen desmarcar-se dels dirigents del seu partit i els acusem de ser còmplices per no plantar cara al PP en favor dels seus veïns i veïnes.

Ja n’hi ha prou.