PARLEM D’URBANISME ?
Saps què… PP i PSOE es van aliar al Parlament Europeu per a votar en contra de l’informe Auken, que denunciava la brutal depredació urbanística en la costa espanyola, en general, i valenciana, en particular. Els dos partits espanyols i espanyolistes varen votar en contra d’un informe que es va aprovar amb 349 vots a favor, 110 en contra (entre els quals estaven tots els del PP i del PSOE) i 114 abstencions. Després d’això la Unió Europea va avisar Espanya que anava a congelar els fons europeus si no canviaven les coses radicalment. El BLOC va presentar una proposta a Les Corts per a que es paralitzaren tots els PAI’s “extranys” al nostre territori. Per supost, es va rebutjar pel PP i el PSOE.
PARLEM DE LA CULTURA DEL FOC?
Saps què… PP i PSOE estan a favor de la directiva europea sobre la pirotècnia, que tanta polseguera ha alçat. La directiva deixa en mans de l’Estat la seua aplicació, i el PP i el PSOE només fan que acusar-se d’una cosa que està en les seues mans, i s’han erigit en els principals defensors de la cultura del foc valenciana, quan sempre han actuat contra els interessos valencians. “València no és Madrid”
PARLEM DE LA NOSTRA LLENGUA?
Saps què… PP i PSOE van votar en contra al Parlament europeu per a que el valencià fora llengua oficial, i tots els ciutadans valencians ens poderem comunicar amb les diferents institucions europees en la nostra llengua pròpia. Una llengua que és la vuitena més parlada de la Unió Europea, a pesar de no ser oficial, i trobar-se per davant en número de parlants de llengues com el portugués, el grec, el suec o el danés. Com sempre, el PP i el PSOE, amb un discurs molt demàgog, en contra de la nostra identitat.

PARLEM D’AGRICULTURA?
Saps què… PP i PSOE permeten que les creïlles franceses velles es puguen comprar als supermercats valencians, en lloc de les creïlles valencianes; açò ha provocat que s’enfonsen els preus dels nostres tubèrculs, per si no estava prou malament el món agrari valencià. Gràcies, altra volta, al PP i al PSOE.
PARLEM D’INFRAESTRUCTURES?
Saps què… PP i PSOE han estat en contra del Corredor Mediterrani des de fa més de 20 anys, ja que mai els ha interessat que els valencians tinguèrem contacte directe amb Europa; entre la nostra economía, la catalana i la balear, formen vora el 30 % del PIB espanyol. Una economia valenciana forta implica més consciència de poder, i això no ho poden permetre els centralistes. El BLOC ve reivindicant el Corredor Mediterrani de molt abans que ho feren els partits centralistes, i gràcies a la nostra pressió, finalment s’aconseguirà.

EL 7 DE JUNY VOTA BLOC, L’ESPAI VALENCIÀ DE PROGRÉS