El passat 19 de desembre els consellers i conselleres nacionals del BLOC van donar llum verda al principi d’acord electoral amb Iniciativa del Poble Valencià i Els Verds-Esquerra Ecologista del País Valencià per a les properes eleccions autonòmiques de 2011.

Després d’un debat molt constructiu, el màxim òrgan del BLOC ha ratificat l’acord pres per l’Executiva Nacional, que ha estat qualificat pel secretari general, Enric Morera, com “un pacte de futur molt transcendental per a la política valenciana i per al nostre país perquè és el punt de partida d’una plataforma liderada pel BLOC i que agrupa als partits polítics que creuen en el nostre poble i que saben que podem millorar el benestar de la nostra gent amb polítiques valencianes i valencianistes, amb respecte al medi ambient i amb polítiques progressistes, d’una esquerra social i moderna, coherent amb els nous temps i que proposa solucions i alternatives a la destrucció del País i de la democràcia a la que ens ha dut el PP”
foto: moment de la votació