Leticia Amigó: “ Volem ser l’altaveu dels joves del poble, tenim ganes de fer propostes i de que se’ns escolte a l’ajuntament”
El passat dissabte 30 de gener es va celebrar l’assemblea de constitució del Bloc Jove de Bonrepòs i Mirambell. Un bon grup de joves del poble es va reunir per compartir inquietuds que afecten a la gent jove d’aquesta localitat de l’horta. Els presents van triar Leticia Amigó com a secretària local. La portaveu del Bloc Jove va afirmar “estar molt contenta i il·lusionada en el projecte ja que ningú millor que els mateixos joves poden conéixer les seues necessitats i les activitats que més els interessen”.

A més, els joves reunits van decidir demanar a que siga el “Fòrum Jove el que propose en què s’ha de gastar el pressupost de joventut”, explica la portaveu del Bloc Jove, “perquè els joves volem ser protagonistes de les decisions que ens afecten i no ens agrada que decidisquen per nosaltres”.
Els i les joves reunits també van acordar celebrar pròximament una altra assemblea oberta a tots els joves del poble per presentar un calendari d’activitats pròpies.