El nostre programa per a les eleccions generals de 2011 és un programa construït des de la participació de les persones que donen suport a la nostra candidatura, és un programa dinàmic que s’actualitza amb les propostes dels nostres votants. Parteix de l’evidència que, en un món obert i en comunicació, tots i totes comptem per igual i som el centre de les xarxes que, individualment o col·lectiva, hem anat teixint al llarg del temps.

És un programa concebut de manera panoràmica i, per tant, hi trobareu reiteracions perquè la realitat s’aborda com un complex divers i entrellaçat. Les nostres propostes s’acosten a la realitat com si fóra una càmera cinematogràfica que fa un tràveling per a captar tots els elements presents: primer es fixa en l’espai, en el terra que ens sustenta i que hem de cuidar; després passa a mirar la persona i els drets més immediats que precisa per al reconeixement de la seua autonomia, i, per últim, s’atura en la societat i en els instruments que fan possible la seua existència i cohesió.

Espai, persona i societat són, doncs, els eixos que articulen la nostra iniciativa política. La solidaritat, la igualtat en la pluralitat, la sostenibilitat i el foment de la participació democràtica, són els principis que la guien.