Senyor alcalde i equip de govern, el col·lectiu del BLOC-Compromís, volem fer-los unes reflexions:

Vostes són militants i representants, en aquest cas a l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell del Partit Popular. Això implica que, encara que giren la cara i miren cap altre lloc, son còmplices de totes les barbaritats que ocorren en el País Valencià, i en l’estat espanyol des de que governa el seu partit.

Vostes s’apiaden de la gent del poble que ha quedat desnonada, tot sabent que és conseqüència de la mala gestió del seu partit polític.

Parlem també de gent discapacitada que no ha rebut l’ajuda de la dependència i que ha mort esperant una atenció digna. El seu partit s’ha gastat aquesta ajuda en tonteries, i ha deixat desemparada molta gent.

Els nostres xiquets estan en barracons esperant promeses falses que l’equip de govern va dir per guanyar les eleccions. El seu partit ha tirat al carrer mestres que eren necessaris per a l’escola, s’ha gastat els diners de les beques de menjador en coses absurdes.

Des de que governa el PP a València i a l’estat espanyol, el paro ha pujat en un milió de persones,  hi ha famílies senceres sense treball, que han de recórrer a ONG’S per alimentar-se mentre hi ha desenes i desenes de càrrecs del PP imputats per corrupció.

I així podríem seguir, una llista inacabable plena de ràbia e impotència. Son conscients del que fan? Del que recolzen? Del que està fent el PP? Si tinguéren cor i dignitat, hui mateix deixaríen de militar al partit, o almenys intentaríen canviar-ho al nostre poble, que és on poden decidir, votant en contra de totes estes polítiques nefastes per a la gent. Ja està bé d’hipocresia i de mirar cap a una altra banda.

Senyor Traver, Senyora Sancho, Senyor Laguna, Senyora Trives, Senyora Pérez i Senyora Godino, tots i cadascun de vostes son còmplices i coresponsables de la  situació que estem patint els ciutadans i ciutadanes.

*article enviat el 31 de maig de 2013 (pendent de publicació)