Fa 15 dies, el govern del PP, ens van contestar una de les preguntes que teníem pendents: relació de despeses de la 3a Fira gastronòmica i comercial celebrada del 3 al 5 de maig. Per una part ens alegrem que “només” ens coste 10.000 euros, però per l’altra ens hem sorprés que s’haja contractat a l’empresa Levantina de Seguridad per vigilar la carpa.

La Levantina de Seguridad és una empresa vinculada amb l’ultradreta amb nombroses denúncies i condemnes per agressions. El propietari d’aquesta empresa és José Luis Roberto, líder del partit España 2000.

Compromís de Bonrepòs i Mirambell ens oposem a la contractació, per part de l’ajuntament, d’empreses amb denúncies i condemnes per agressions i amb vinculació amb grups d’ideologia feixista.

A continuació pengem la relació de despeses de la Fira gastronòmica i de comerç 2013:

levantina

Aprofitem també per publicar les respostes a les preguntes que Compromís vam fer el dia 8 de maig en relació a la Fira Gastronòmica i Comercial a proposta d’alguns veïns.

resp_preguntesFira2013