Diumenge 15 de desembre es va celebrar a Alboraia l’Assemblea Constitutiva de Joves amb Compromís de l’Horta Nord, en la qual Letícia Amigó fou triada coordinadora general i com a membres de l’executiva comarcal van ser triats Pablo Bellver, Ramón Gimeno i Laura Peris que excerciran diferents tasques en l’organització.

L’assemblea a més de la constitució del col·lectiu també tenia una vessant informativa sobre les activitats i pla de treball a desenvolupar a la comarca. Aquesta part de l’assemblea fou explicada per Sara Gómez, portaveu de Compromís de l’Horta Nord.

Letícia Amigó, militant del col·lectiu de Bonrepòs i Mirambell, durant la seua intervenció va insistir en la reivindicació dels drets de la societat civil en temes tan importants com l’educació, la sanitat i els serveis socials. A més va resaltar que Joves amb Compromís és un projecte on qualsevol jove hi té cabuda sempre que tinga ganes de canviar la societat en què vivim per transformar-la en una més justa, solidària, valenciana i sostenible.

Si vols contactar amb Joves amb Compromís de l’Horta Nord ho pots fer a través de les xarxes socials o a partir del col·lectiu de Compromís del teu poble.