El proper diumenge 26 d’octubre el BLOC celebra el seu 37é Aplec al Puig. Un any més des del nostre poble hi ha valentes i valentes que s’afegim a la marxa que ix a les 8:30h des de les Torres de Serrans de la ciutat de València mentre que altres acudixen directament a l’explanada del Monestir del Puig on s’apleguem centenars de persones per compartir un dia de germanor i compromís. A continuació t’informem del programa d’aquest detallat però si vols dinar amb el col·lectiu de Bonrepòs i Mirambell has d’avisar-nos amb un correu electrònic a [email protected] abans del dia 21 d’octubre.

PROGRAMA DE LA FESTA

Començarà a les 11h amb la inauguració de la fira gastronòmica, d’artesania i d’editorials. Immediatament després hi haurà un taller infantil de malabars i maquillatge i, també, es posaran en marxa les atraccions unflables de la fira per als més menuts.

A les 11.45 hi haurà una actuació per al públic infantil de Dani Miquel.

A les 13h es rebrà la marxa a peu (i com a novetat aquest any, també, amb bicicleta).

A les 13.45 començarà l’acte polític i entrega dels BLOCS D’HONOR 2014.

A les 14.30: Dinar.

A les 16h: Actuació d’ESIR (grup musical que mescla pop amb música tradicional; vénen des d’Agres i han estat el premi del concurs ROCK PENAT). Després, podrem gaudir del grup de Montcada ATUPA (rap i hip hop reivindicatiu).