Des del divendres 17 d’octubre i fins al dia 2 de novembre està celebrant-se la 16a edició del Cabanyal Portes Obertes que enguany porta per lema: “L’art de resistir”.

Aquest esdeveniment artístic té diverses peculiaritats, una la vessant reivindicativa i l’altra la de permetre els visitants gaudir no solament de les obres d’art sinó també de les cases del barri, que els veïns i veïnes obrin als visitants i que al seu torn expliquen com a bons guies què es pot vore a sa casa.

La gent que formem el col·lectiu de Compromís per Bonrepòs i Mirambell, som visitants habituals d’aquesta exposició però enguany volíem participar de forma col·lectiva, anar tots junts a visitar-la. És per això que hem pensat fer una convocatòria extensiva al conjunt del nostre poble.

Si vols vindre amb nosaltres, acudix a l’ajuntament el dia 2 de novembre a les 10:00h. Sigues puntual perquè volem estar a les 11:30h al Cabanyal per fer el recorregut aprofitant la visita guiada que organitza Salvem el Cabanyal.

Nota: Et recomanem que consultes tota la programació perquè potser t’abellisca anar a algun dels actes previstos.