El passat dissabte es va celebrar el ple d’investidura en què la nostra companya Rosella fou  triada alcaldessa de Bonrepòs i Mirambell.

Fou un dia molt emotiu en el que ens van acompanyar alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores de pobles veïns, el director general de comerç i consum (Natxo Costa) , la secretària autonòmica d’hisenda (Clara Ferrando), el portaveu al Congrés (Joan Baldoví), diputats tant de la diputació (Xavi Rius) com autonòmics (Fran Ferri i Graciela Ferrer), el Conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esports (Vicent Marzà) i el president de les Corts Valencianes (Enric Morera).

El PP de Bonrepòs i Mirambell no va assistir a la sessió plenària faltant al respecte tant a la institució com als seus votants. Una pena perquè un ple d’investidura és acte especial en el dia a dia dels ajuntaments i un bon dia per saber acceptar el resultats de les urnes amb tranquil·litat i donant exemple de responsabilitat a la ciutadania.

Després del plenari vam dinar tots junts al Centre Cívic tancat expressament per a la celebració.

Al vídeo pots vore el ple íntegrament.