Uns dies més tard de l’últim ple vam presentar una sèrie de preguntes per escrit (referides a l’ampliació de l’escola, subvencions a associacions i la piscina coberta d’Almàssera), dirigides al senyor alcalde. Eren unes preguntes senzilles de contestar simplement preguntant a funcionaris de l’ajuntament o regidors del seu equip de govern. Quasi dos mesos després no hem rebut resposta i no entenem per què. Potser perquè la transparència que pregona el PP només és un eslògan buit de contingut i a l’hora de la veritat amaguen informació a la ciutadania per actuar sense donar explicacions de res o manipular la informació als seus pamflets del partit o al butlletí d’informació municipal.

Que no pense el senyor alcalde que aquesta actitud ens farà desistir de la nostra faena de control de l’activitat de l’equip de govern. Seguirem preguntant el que considerem que la ciutadania ha de saber. Per això, fa una setmana n’hem presentat més.

A continuació pots llegir les preguntes pendents de contestació:

Preguntes d’abril de 2013 i preguntes de maig de 2013

preguntesABRIL2013