El passat 2 de setembre pel matí la portaveu del grup municipal de Compromís ha presentat per registre d’entrada a l’ajuntament una moció per al seu debat en el proper ple ordinari en què es proposar que Bonrepòs i Mirambell es declare poble refugi.

La portaveu del grup municipal de Compromís, Rosella Antolí: “El nostre poble i la seua gent, sempre ha estat un poble solidari, ja vam acollir als xiquets i xiquetes de Madrid en els moments que ho estaven passant malament, ara no anem a deixar de banda a la gent que ho necessita“. També ens diu quines prioritats té Compromís: “Per a Compromís primer estan les persones, és una prioritat màxima. No podem deixar de banda a la gent que hui ho està pasant malament, recorrent milers de km per fugir de la misèria i de la guerra. ”

En la moció, a banda de la declaració de poble-refugi, es demana que l’ajuntament es comprometa a fer una crida a la ciutadania per fer un cens de famílies acollidores així com a traslladar aquesta iniciativa a les ONGs que estan treballant en camps de refugiats o zones d’arribada de refugiats per gestionar la possible acollida.

Pots consultar la moció íntegra clicant ací.