El nostre col·lectiu local està molt compromés amb l’eficiència energètica i el canvi de model energètic, per això, a partir d’ara, el consum elèctric de la nostra seu el realitzarem a través de la comercialitzadora Som Energia, cooperativa de consum d’energia verda sense ànim de lucre.

Actualment, són vora 50.000 les persones sòcies de Som Energia disposant d’un total de 78.398 contractes de llum. Triar una comercialitzadora com esta implica fer un consum elèctric responsable al marge de l’oligopoli que domina actualment el mercat elèctric. Per això, amb accions com esta volem recolzar iniciatives concretes que tracten d’empoderar la ciutadania a seguir progressant assegurant la sostenibilitat del nostre planeta.

A més, Som Energia no sols actua com a comercialitzadora de llum elèctrica sinó que també impulsa projectes de producció energètica d’origen 100 % renovable en els quals pots participar com a finançador.

Si voleu saber més sobre aquesta cooperativa podeu visitar el seu web punjant ací